zaterdag 27 februari 2010

It's a boy Shower.

Zelf een week op vakantie geweest en maar met het idee om zelf iets te maken rondlopen. Waar andere moeders wakker gehouden worden door een babydochter of zoon houd deze mama eerder haar babydochter wakker door het geluid van het naaimachine. Maar ik kreeg het idee van iets zelf maken niet uit me hoofd en in slaap val lukte me ook niet ik zag helemaal een boxkleed voor me en ik had alles in huis dus wat hield mij nog tegen..... Nou niets dus!!!! echt makkelijk is het niet om enkel de eerder geblogte dingen te maken en dan al met een dikke laag ( vind de meeste boxkleden te dun) fibelfill ook wel watine genoemd te werken. Maar alleen een box kleed waar ik niet heel tevreden over was was toch een beetje weinig dus ook een rompertje maat 56 onder de borduurmachine. En dit was het resultaat. De moeder is spe was er super blij mee en dr vriendinnen waren onder de in druk. Ze gingen er meteen van uit dat ik het jurkje dat mijn dochter aan had ook gemaakt had ( over en tijdje zal ik een foto van het jurkje plaatsen maar dat zag ik mezelf toen nog niet ff makne maar Dus het was een groot compliment dat ze dat dachten. Groet Jetje's Art

Geen opmerkingen:

Een reactie posten