maandag 7 juni 2010

Roze Klamotte shirt en broek

papa, wat doe jij? he? ga jij je verstoppen? Ik kom je zoeken De foto zijn van een slechte kwaliteit maar het setje was al zolang af en ik vergeet steeds of beter foto's te maken of deze te plaatsen. Toen deze foot gemaakt werden verstopte de papa zich onder een spuugdoekje die de jonge dame steeds weer weg duwde of weg trok. De stof van het setje heb ik een keer in een grote tas overgenomen en zou niet mijn eerste keuze zijn om te kopen. zelf vind ik het niet heel goed staan waarschijnlijk omdat dr gezichtje er erg bleek bij toont toen een vriendinnetje het setje aan had (dat kleine dametje is getint) toonde het heel lief en schattig) het shirtje heb ik in plaats van met knoopjes met klitteband vast gezet omdat de ppa die knoopjes verschikkelijk vind ( de jonge dame zit nooit stil)

1 opmerking:

  1. wat een schatje!
    zowel,het pakje...als het vrolijke meisje!

    na,een maand op de boot,te zonnen......is Tess,zo bruin....dat het setje,haar leuk zal staan!

    BeantwoordenVerwijderen