woensdag 27 oktober 2010

Bruine pyama broek

Little Shark doet al een tijdje haar slaapzak uit en haar deken gooit ze dan ook uit haar bed daarom draagt zij al een tijdje pyama's alleen zijn degene die je winkel tegen komt vaak zo dun daarom maakte ik een simpele broek. Als patroon is de zachte broek van zwergen. De buitenstof is van zich zelf al iets dikker de binnenstof is de dunne bruine tricot, die al iets beter meewerkte ( misschien omdat deze delen niet uit de buitenrand kwamen). Net als de pyama die ik maanden geleden maakte , maakte ik deze weer lekker ruim zodat deze even mee kon groeien en Little Shark er lekker in kan slapen zonder dat het strak zit. Natuurlijk hoort hier ook een pyama shirt of blouse bij maar deze moet ik nog even maken. de foto met het schoudertje om hoog kwam als reactie op mijn vraag: Denk je dat deze pyama broek wel lekker warm is?

1 opmerking:

  1. Ee mooie pyamabroek!

    De vraag,die je stelde,aan Tess,of de broek,warm genoeg is...Tess wist het niet....maar het is volgens mij,een lekker warm broekje!

    BeantwoordenVerwijderen