woensdag 10 november 2010

Luiertas schaap

Het begon met Daddy Shark die een stof met schaapjes op de markt zag. Mij vroeg of dat niets voor de unborn Shark was en eenLittle Shark die heel hard vanuithaar wagen ja ja ja riep. Omdat de luiertas van Litlle Shark altijd overvol zit en ik een patroon voor een luiertas had heb ik de stofgebruikt als klep. Voor de foto's heb ik de tas gedeeltelijk gevuld.
De klep vind ik erg leuk geworden. De rest van de tas krijgt als ik hem nog eens maak wel wat aanpassingen. Zo was ook de beschrijving niet compleet in mijn ogen want een zoom in het achtervak of binnenzak was niet te vinden. Voor een luiertas vind ik hem ook erg smal/ondiep.

2 opmerkingen:

  1. O,wat is die schattig geworden!
    Dat schaapje doet het helemaal!
    Papa heeft een goede keus gemaakt,met deze stof!
    Er kan veel ingestopt worden!
    Praktisch,dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig! Ook de kleertjes en ik hoop net zo hard als jij dat het allemaal niet nodig blijkt!

    BeantwoordenVerwijderen