maandag 28 februari 2011

Larima in maat 86/92

Voor little Shark maakte ik een overslagblouse genaamd Larima. Na wat aanmoedigingen van oma A en daddy Shark koos ik deze rode stof. Zelf vond ik hem nog al druk maar met een effen contrast stof dacht ik dat hij wel zou lukken. Ik stikte met witte garen alles nog extra door om het wit uit de stof terug te laten komen. Ik maakte het patroon in de kleinste maat namelijk maat 86/92, dit is nu nog te groot voor little Shark maar in de zomer past zij hem misschien heel goed. Omdat het een overslag heeft kan je met de breedte spelen. de voor en achter volants moet ik nog zomen. de mouw volants heb ik dubbel gemaakt omdat deze wijd vallen en de achterkant van de rode stof wit is. Ik vin dhte mooier als je in een mouw kan kijken dat je dan een gekleurde binnekant ziet.

1 opmerking:

  1. Heel mooi geworden!

    Zie je nu ook,dat die kleuren,prima,bij elkaar passen?

    BeantwoordenVerwijderen