woensdag 7 september 2011

Little Shark als minnie Mouse


Een kleine 2 maanden geleden plaatste ik mijn laatste blog bericht.
Hier in schreef ik over een mickey setje.
Maar bij mickey hoort ook een minnie natuurlijk. En zoals jullie al wisten heb ik voor mijn oudste dametje die ook gemaakt want het neefje wel als mickey en mijn dametjes niet verkleed op het feestje kon natuurlijk niet. Daarom maakte ik voor Little Shark een minni setje bestaande uit: witte onderrok, 2 handschoenen en natuurlijk de bovenjurk. De handschoenen zijn zelf getekend. De bovenjurk en onderjurk zijn verkleind van het orginele minnie patroon uit het verkleedboek.






De ritssluiting in de jurk heb ik vervangen door een haakje oogje sluiting omdat ik dat makkelijker vond dan eerst weer naar rotterdam te moeten voor een goede rits  om vervolgens dan pas verder te kunne de haakje oogje sluiting had ik al in huis en was zo op gezocht. Ik heb dit setje wel in veel etapes moeten doen omdat mijn agenda nog al vol stond. Elke keer was het of een kledingstuk verkleind uittekenen of enkele naadjes stikken. waardoor little Shark's geduld ook aardig op de  proef is gesteld.









Maar toen het setje af was wilde ze het niet meer uit doen met als resultaat een little Shark als minnie mouse mee uit eten. de handschoenen wilde ze nadat de ober vroeg of die ook uit konden en of ze dan met vork en lepel kon eten pas uitgegaan. Omdat ik nog geen foto's had gemaakt mog het setje de volgende dag weer aan voor de foto's en natuurlijk was deze minnie ook spontaan verliefd op de mickey mouse paspop. dat laat ze jullie dan ook zien door het knuffelen met de paspop. Ze waagde er zelfs een dansje aan. Toen ik zei dat dat een beetje gek was omdat de paspop niet eens een hoofd had en daardoor niet kon zien welke kant hij op moest dansen lag little Shark in een buk van het lachen. Ze plaste er zelfs van in haar broek


( JAJA mevrouw wil als er geen visitite  het liefst de hele dag zonder luier lopen. en dit gaat al een hele poos goed. Alleen als er visite is zoals het oppaskindje is ze nog te veel afgeleid en dan is ze nog weeleens te laat en met grote mensenvisite wil ze het sowieso niet, dan moet haar luier aan.)

2 opmerkingen:

  1. Je dochter is een prachtige Minnie, met die leuke handschoentjes en staartjes in, helemaal echt.

    Wat een heerlijke foto's met de paspop!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Minnie,maakt een dansje met de paspop
    die gekleed is als Mickey.....
    is wel een beetje gekkie!

    Maar Minnie,ziet de humor er wel van in!

    BeantwoordenVerwijderen