woensdag 15 februari 2012

bolero bij de after party jurk

   

 Bij een  korte mouwen jurk in de winter  hoort eigenlijk wel een  bolero. Daarom maakte ik voor mini miss   een bolero. Uiteraard was ik weer eens eigenwijs en ik maakte een tricot patroon van  grofgeweven katoen. De stof heb ik samen met een vriendin uitgezocht  op de markt. De voorkanten ehb ik gevoerd met dezelfde stof als het jurkje. toen die vriendin ons mee uiteten nam kreeg mini miss de jruk met bolero aan. En het citroentje?ja die had ze van mijn bord afgepakt en toen ze hapte niet eens heel erg gegriezelt van de smaak.


3 opmerkingen:

  1. De bolero staat er erg leuk bij!

    Over de citroen....Kelcey,kijkt niet zo gauw zuur!

    Ee eeuwige glimlach op haar snoetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is Kelcey,een mooi dametje!

    Eigenlijk,staat haar alles mooi!
    W.s.omdat ze een,iets,getint huidje heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi. Ik ben ook verliefd op de kleuren. Iedereen heeft zijn eigen smaak. Dus leer jouw smaak kennen, want als je blog bekijk zijn jouw kleding heel erg verschillend. Als jij zeker bent dan durft de rest je ook nietmeer bekritiseren (in de grond te boren). Ga vooral door, want je hebt veel talent.

    BeantwoordenVerwijderen