vrijdag 9 januari 2015

kleine meisje worden groot.



Kleine meisjes worden groot. Je weet het wel maar als je dan zo de foto's terug kijkt denk ik wat is dat rap gegaan. Gelukkig had iedereen me er voor gewaarschuwd en heb ik er echt ELKE dag van kunnen genieten en ook zeker gedaan.

De eerste foto is op de dag dat mini miss zelf maar ff het podium bij koninginnedag op klom en op de vraag ben je mama kwijt antwoordde ze 'nee mama daar' ze loopt nooit bij me weg maar toen zou ze bij een vriend van ons blijven terwijl ik brood boven het vuur bakte met little miss. Ik draai me weer om om te laten zien hoe het brood werd toen was ze al onderweg naar het podium. De kleine boef!!! Sindsdien houd ik haar toch extra in de gaten als er ergens een podium is, want daar heerst toch wel de aantrekkingskracht boven het rustig bij mam kunnen blijven ze zegt nu alleen wel heel netjes dat ze er heen gaat. waarom de foto's in de map tussen mijn creaties zit is omdat ik deze jas gemaakt heb voor little miss en ten tijde van de foto mini miss hem paste.
Op de 2de foto heeft mini miss het blousetuniekje van haar zus aan. Deze droeg little miss al toen mini mis nog maar een kleine 5 maanden oud was en afgelopen zomer droeg mini mis hem zelf. Nu was het wel een ruim zittend model dus lang door te dragen.

1 opmerking:

  1. Ja,kleintjes worden groot...maar zo kan je in de jaren,dat ze opgroeien...heerlijk van ze genieten....straks twee meisjes naar de grote school!
    En wat voor meisjes..schatten zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen