maandag 21 maart 2011

handdoeken voor de 9 jarigen

Alle handdoeken bij elkaar
mijn label
De handdoeken van de mannen.
De handdoeken van de vrouwen
De handdoeken voor mijn neefjes en nichtjes.
Gister vierde mijn moeder met haar broer en zussen en de patners van haar broer en zussen hun verjaardag. Na wat rond vragen was het duidlijk wat de kadootjes werden bijna allemaal vroegen zij of mijn moeder kon regelen dat ik voor ieder een handdoek met naam maakte net als ik vorig jaar al vaan 2 tantes deed. Maar 1 handdoek vond ik een beetje weinig daarom maakte ik er een set van. Een grote handdoeken en een kleinere. De vrouwen groen en de mannen grijs/beige. Omdat ik een paar weken terug ook labeltjes had besteld en deze binnen had, heb ik op alle handdoeken een label genaaid. Voor de kinderen van mijn neven en nichten maakte ik ook een handdoek. Omdat dat nog kinderen zijn heb ik er een afbeelding bij geborduurd.
Little Shark heeft de handdoeken uitgedeeld op die voor lauren's opa en oma na die mocht hij zelf aan zijn opa en oma geven.
Een van mijn tante heeft een huisje in Spanje waar zij regelmatig met mijn oom en regelmatig ook met hun kleinkinderen ( mijn neefje Vinn en alle 3 de nichtjes) is, dus de handdoeken kwamen mooi van pas die moesten mee naar Spanje.

2 opmerkingen:

  1. Dat is een berg!! Wauw, wel héél erg leuk!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja,de handdoeken,viel
    bij iedereen,in de smaak!
    Een mooi cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen