maandag 21 maart 2011

Jurk voor 19 Maart roze ABC 96

Zoals belooft vandaag hier de foto's met verhaaltje over de jurk van little Shark. 19 maart vierde een vriendin van mij haar verjaardag en omdat ze ondanks geopereerd was daardoor alles dubbel zag maakte ik voor haar feestje een jurk voor Little Shark die wel bij haar inj de smaak zou vallen. Het is een abc 96 geworden. Iets versmald, dat was maar minimaal. De kleinste maat van dat patroon is namelijk maat 92 en daar zit Little Shark niet in. Maar of het patroon nou zo smal valt of ik iets onbewust (voor mijn dametje) goed doe. Ik weet het niet maar de jurk vind ik niet 3 maten te groot vallen.
Onder het lopen van de auto naar het juiste huis kreeg little Shark al de complimenten binnen ging dit nog even door en natuurlijk showde ze ook even de onderkant van haar jurk zoals een echte dame het NIET hoort te doen. gelukkig zat hier een maillot onder. Voor de foto's hield zij zich gelukkig in( van de 20 foto;s zijn er meestal 15 met de rok omhoog getrokken. Helaas was er niet tegen de loopneus in te poetsen, daarom is deze ook duidelijk zichtbaar op de foto's. Op de eerste foto werd haar nog even snel een speeltje aangereikt. De laatste foto showt hoe wij de dames meenamen allebei in roze jurk.

2 opmerkingen:

  1. Wat staat het jurkje snoezig!! Ook bij de jongste. Het kleurtje staat hun allebei prachtig. De vrolijke staartjes maken het bij little Shark helemaal af.

    Het fenomeen wapperende jurkjes is bij mijn dames gelukkig verleden tijd, geregeld deden ze de rok aan de achterkant over hun hoofd, alsof ze roodkapje waren of zo... Géén gezicht!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes!
    Bij beiden meisjes,staat de kleur,van de jurkjes,erg leuk!
    De jurkjes zijn,ook erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen