dinsdag 22 maart 2011

Roos 5006 licht blauwe ballonjas

Hier dan eindelijk de Roos 5006 ballonjas in maat 74 die ik voor little shark maakte. Hij is al bijna een week klaar maar tot zondag kon ik hem niet bloggen omdat ik oma A wilde verrassen. Dit is gelukt. De stof is memory dus mag ik totaal niet strijken. Ik vind het wel fijne stof want zodra we in de auto hebben gezeten en ze mag weer even lopen dan strijken we heel makkelijk met de hand. Omdat het een ballonmodel is blijven er wel wat vouwen inzitten. De kleur komt bij beide achtergrinden niet goed uit de stof is blauwer. De stof is ook door little Shark goed gekeurd ze showt aan bijna iedereen dat haar jas helemaal wijd kan blijven staan en duwt hem dan lachend weer naar beneden. Doordat de zakken verder naar het middavoorpand zitten paste er maar 1 rij van de door Little Shark en daddy shark uitgekozen knopen op. Over de zakken ben ik nog lang niet tevreden dus daar ga ik nog vaak mee moeten oefenen.

1 opmerking:

  1. Jij,niet tevreden?
    Maar iedereen,vond het een prachtige jas!
    Daar,sluit ik mij,helemaal,bij aan!

    BeantwoordenVerwijderen