vrijdag 29 april 2011

Eindelijk de foto van de parasol

Toen ik de zoom kinderenwagen kocht zat er een niet zonwerende parasol bij al snel maakte ik van zonwerende en verduisterende stof een nieuwe parasol met behulp van het frame van de oude. Doordat een pootje een bevestigingetje miste kon ik hem maar niet op de foto zetten na een zoektocht ( naar iets heel anders) door het huis kwam daddy Shark een soort spiltpennetje tegen die hier goed voor gebruikt kon worden. Nu kan ik dan ook eindelijk de parasol gebruiken en hebben dus beide meiden een eigen parasol. de linker is een gekocht van een ander wagen die wel op het zit gedeelte blijft staan en de rechter heb ik gemaakt en past uitstekend op beide construties. De stof had iets strakker gespannen mogen worden maar dat lukte mij niet met mijn polsen ( in beide polsen het carpale tunnel syndrome)

1 opmerking:

  1. De parasols,zijn mooi geworden!

    Ook handig,nu,het zo"n mooi weer is!
    De meisjes zitten ,nu,lekker koel....of kan het ook COOl noemen?

    Knap ..dat je ondanks je pijnlijke polsen....toch zo iets moois uit je losse pols tovert!

    BeantwoordenVerwijderen