zaterdag 30 april 2011

oranje outfit little Shark

Voor little shark maakte ik dit keer de xenia elodie combinatie in het oranje. Deze keer wel een stukje korter en smaller. het smaller maken heb ik gedaan door 3 tunnels met elastiek te maken. En korter door de bovenstukpanden in te korten. als extra versiering heb ik de rok afgewerkt met de 3 kleuren van de vlag in biasband en de met mijn naaimachien geborduurde hartje las de hals en rug. De bedoeling was ook hier een rij witten en een rij blauren onder te doen maar mijn machien werkte niet mee. Om het outfit af te maken heb ik gisteren little shark in de winkel wat haar en overige versiering laten uit zoeken. Het hoedje van erg in trekk maar toen die er in zat vergat ze hem onder het spelletje doen hield ze wel haar veren boa goed in de gaten ( over een touw springen met de boa in dr hand zo ook een spijker in een flesje doen met de boa in dezelfde hand als de spijker.) Al met al heeft ze een heerlijke dag gehad! En deed alles op haar manier want spijker in een flesje doen is natuurlijk iig spijkerpoepen en over een touwtje springen iig touw springen.)

3 opmerkingen:

  1. Een Oranjefan!

    Of...

    Een prinsesje van Oranje!

    Een prachtige jurk!
    Zo zwierend!

    Maar wat een mooi fotomodelletje...met het hoedje zo schuin op haar hoofdje!

    Een diva,met die mooie verenboa,om haar nek!

    Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een randje met hartjes!

    Tess,heeft een hartje van goud!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi ziet er erg leuk uit. Wat een leuk idee.
    Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen