zaterdag 30 april 2011

Oranje outfit mini Shark

Als je grote zus in het oranje met rood wit blauw details gaat is het wel zo leuk als jij dat zelf ook gaat vandaar dat mini shark mama lief aan keek om ook een setje te krijgen een jurkje werkt voor haar nog niet heel goed vandaar een lange shirt wat ik opgeleukt heb met een soort bloem en een rood wit blauwe broek. De broek is bij de taille voor gerimpelt en bij de broekspijpjes voor gerimpelt. dit geeft in het echt wel een leuk effect op de foto komt het niet heel goed over. De broek is een 3/4 maat en hoort iig van tricot gemaakt te worden maar omdat ik een maat groter heb genomen lukte het ook met katoen. Het shirt heeft een hals met daar door elastiek en ook door de mouwboordjes heb ik elastiek gedaan. Het shirt heb ik een klein beetje verlengd maar had vooral wat versmald mogen worden maar omdat ik ik tussendoor niet op dit pracht ( als zeg ik het zelf) model heb kunnen passen durfde ik niet te gaan versmallen. Op de foto heb ik het shirt wat opgerold zodat ook het rood van de broek te zien is. Mini Shark moet nog wel wennen aan het model zitten maar na de eerste foto had zij er al veel plezier in. net als haar zus liet ze ook even haar romper buik zien. Het shirt zal zij nog wel eens gaan dragen met een witte broek er onder. Op de laatste foto heb ik mini shark even in de watten hummmm veren gelegd. Toen stikte ze bijna van het lachen ws kriebelde de veren in haar nek.

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige Oranjefan!

    Oranje boven!

    Al die veertjes!

    Kelcey,is al een hele diva!

    Ook zit de dame al als prinses,zo kaarsrecht,
    krachtige rugje voor een prinses,van ruim 3 mnd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kelcey"s ogen schitteren als sterrentjes!

    Mooi meisje!

    BeantwoordenVerwijderen