vrijdag 12 juli 2013

Een zomaar tussendoor kadootjes voor Toby


Op 30 Juni was er stoffen beurs in rotterdam en omdat wij toch met een vriendin van mij gingen shoppen in het centrum van rotterdam vonden mini miss little miss en mommy het een goed idee om ook even een rond op de stoffenbeurs te maken. maar ooooh wat was het daar druk!!! maar ja je maakt de keuze om te gaan dan wil je ook kraampjes zien!!! in had het een en ander aan fournituren op me lijstje staan en al snel zagen me een kraam met heel veel keuze onder het bij elkaar verzamelen en het afmeten van de mevrouw aan de andere kant van de kraam werd ik helaas wel enkele keren bij de meiden in de fietskar geduwd. Een sorry of maar iets van verbaasd op kijken naar ons gebeurde niet de vrouw achter de kraam heeft deze stel dames wel verzocht straks terug te komen zonder dat zij iedereen aan de kant duwde.Ik dacht bij me mezelf 'oké het worden max. 3 kraampjes en de eerste heb ik al gehad'. De 2de was al snel gevonden dat was een




kraam met leuke prijzen voor ruitstofjes. en laat het nou net zo zijn dat de meiden jurkjes van een ruitjesstof wilde hebben. Na een lange poos ( de tijd noem ik maar niet) in de rij gestaan te hebben was ik geslaagd en wilde ik graag naar het centrum. Alleen hadden mini miss en little miss nog een missie voor die dag bedacht namelijk een stofje voor hun vriendje, want zijn oma kon dat neit voor hem halen die was net geopeerd. Little mis trok de stoute schoenen aan en had al snel een koopman zover haar een klein meter cars stof te verkopen. Het kosten haar wel geteld 1 euro. Nou voor die euro ga ik wel mee in haar onderhandelingen. Maar niet Toby's oma moest er wat van maken nee mommy moest er wat van maken en de dames wisten ook al precies wat!!! Namelijk een pyjama.



Aan hoe gaat mama te weten komen welke maat Toby heeft nou ja dan maar recht voor zn raap vragen en hopen dat hij niet denkt 'wat een rare mama hebben mini miss en little miss' De mama had tegen Toby gezegd dat kindermaatje 50 net iets te groot was. dus mommy is maatje 44 gaan uittekenen met verlengde mouwen en broekspijpen.Onder het maken dacht ik nog elke keer dit zal hem veel te groot zijn maar ja de mama van Toby zal het toch wel weten een een pyjama mag best was losjes vallen. Mini miss en little miss hebben in overleg met elkaar besloten welke auto waar moest. little miss heeft zelfs een deel van het patroon daarvoor op de stof getekend om te kijken of dat mooi was. Voor de pyjama zijn de auto's ook eigenlijk te groot. Nadat de pyjama in elkaar zat gewassen gedroogd en gestreken was werd hij goed gekeurd maar ja er was nog wel wat stof over en Stekel had nog niets.




Zelfs niet iets dat Toby met hem kon delen dus er moest nog iets bij verzonnen worden. En ja bij een pyjama hoort ook wel een stoer bed of in elk geval een stoere dekbedovertrek. Alleen die middag zouden mini miss little miss en ik de spullen op de bus doen, we hadden al een afspraak staan dus eigenlijk moest er even snel iet gemaakt worden maar het moest wel aan wat eisen voldoen! op de achterkant moest een strook van de cars stof en de naam Toby 'mama mag ook met deze machine' de voorkant moest helemaal van cars met een insteekstrook net al hun dekbedhoezen. Oh en gezien de tijd moest het wel binnen een half uur af zijn. en in gepakt zijn voor verzenden. De maten mocht ik zelf weten. Nog snel het adres van Toby gekregen en wat bleek het was dichtbij waar we die middag moesten zijn dus in plaats van in een willekeurige brievenbus konden de meiden het zelf in zijn brievenbus doen. Snel nog een briefje erbij. ingepakt en heel hard racen op de fiets want we waren al wat laat.


1 opmerking:

  1. Dikke pret..op de stoffenbeurs...

    Wat staan de hoofd/bandjes/doekjes Tess en Kelcey,toch leuk!

    Toby verwent.....fanmail...van twee grote fans
    ......ook een cadeautje....een pyama....met ..Cars er op.....hij zal er wel trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen