vrijdag 5 maart 2010

Een meegroei pyama

Omdat mijn dochtertje ( samen met haar papa en mama) bij opa en oma in het vakantiehuisje zou slapen. Van opa haar zwemspullen en pyama meemoest nemen, moest haar mama toch eerst een pyama voor haar maken.Het is een pyama van de blauwe ribstof die ik dinsdag meehad genomen van de markt geworden. De broekspijpen en de mouwen zijn extra lang zodat mijn dochtertje er nog in kan groeien. Volgens haar papa moesten er geen zakken op alleen knoopjes aan. de planning was de vogel knoopjes maar deze zijn achteraf gezien wat scherp en ze stopt alles in dr mond. ook moets ik dan wel hele grote knoopsgaten maken en dat in een klein maatje pyama leek mij niet heel mooi worden. dus zitten nu dus is het verdeel bakje tussen alle witte en enekel zwarte knopen. Mijn dochtertje kijkt een beetje verschrikt op de foto maar dat komt omdat net op de moment papa thuis komt en naaar boven riep ( meestal slaapt ze als hij thuis komt tussen 17.00 en 20.00 slaapt ze en dan meestal pas weer echt tussen 22.00 en 10.00)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten