maandag 1 maart 2010

dresscode van oma oma

Op de verjaardag van oma oma mocht mijn dochter de hele middag knuffelen met oma oma. Oma oma heeft zelfs mijn dochter's luier verschoond, dat haar erg goed afging op haar leeftijd. Papa werd nog even op zijn vingers getikt en mama kreeg een compliment over het rokje, deze had mama zelf gemaakt. ik moest wel want ik had geen jurkje of rokje in mijn dochter's maat( maatje 44) en dit was wel de dresscode voor haar.( gelukkig hoefde mama niet in jurk of rokje.) Veel ervaring met rokjes en vooral met iets in maatje 44 prematuur maat te maken had ik nog niet. Maar ik vind hem aardig gelukt natuurlijk de volgende keer wel een zoompje erin. Op de eerste foto staat mijn dochter met dr rokje en een spijkerjasje aan. maar 3 dagen later (oma oma's verjaardag) paste het jasje al neit meer goed tekenen. moet bekennden dat mama het jasje ook precies pas gemaakt had. Echt leuk vond ze het niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten