zondag 7 maart 2010

Een zwemtas voor een kleine meid.

Ik werd op het idee gebracht doordat opa met mijn dochter wilde gaan zwemmen. mijn planning was ook om de tas mee te nemen op vakantie maar dat liep even anders omdat mijn dochter's bed een aantal keer per dag moest verschonen. Ze krijgt waarschijnlijk binnekort een tand. Zelf was ik ook niet helemaal fit dus ik heb het maar even uitgesteld . En nu is de tas afgekomen. De tas is geheel waterdicht geworden. hij bestaat uit 3 lagen een voering een laag plastic en een laag dunne spijkerstof waar een gaat in getrokken werd dooor... (ik noem geen namen) Daarom heb ik maar op een ander spijkerstof de 2 pooh geborduurd. Ik denk dat ik een dubbele koordstopper ergens ga kopen om daar mee de tas dicht te kunnen houden. Nu valt de tas snel open.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten