dinsdag 2 maart 2010

Kraamkado.... een blouse

jaja u ziet het goed het 3de kleding stuk is een blouse. Eerst ahd ik de kraag voor het mooien verkeerd gespeld gelukkig kwam ik hier voor het naaien alachter. Die zit nu wel aardig maar nog ben ik zelf alles bevallen tevreden over de blouse, vooral het bovenste knoopsgat vind ik niet mooi. Ik wilde hem verstevigen met strikvlies maar daar van werd op de een of andere manier de blouse geel en scheurde me knoopsgat een stukje van in. Nu heb ik gehoord dat dit er met wassen wel uitgaat, maar daar had ik nou net de tijd niet meer voor. Nu heb ik de blouse ook gegeven met als voorwaarde dat als de vlek er niet uit gaat op het knoopsgat lelijk word ik meteen een nieuwe ga maken. Daar antwoorden mijn nicht op oh maar het komt echt niet meer goed hoor wat voor een krijg ik nu?:P En ze begon te lachen dus binnenkort zal ik nog maar een blouse maken maar dan geen saaie witte. Al was de stof wel heerlijk!!!! Erg zacht gleed niet super erg ( in vergelijking met velours dat oprolt onder het naaien) Dus misschien van die stof, maar dan een die ik ga borduren, misschien wel met de naam erop. Oh en natuurlijk wilde mijn levend modeletje dr mama wel helpen alleen dacht ze dat de blouse eetbaar was. ( alles verdwijnt in dr mond, is baby's manier van ontdekken.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten