woensdag 2 november 2011

bruidsmeisjes?



Op 26 Augustus trouwde een hele goeie vriend van mijn met een vriendin van mij. Wij waren voor het gemeentehuis kerk en feest uitgenodigd volgens sommige waren wij dus daggasten aan het eind van de dag bleek dit niet te kloppen maag ach wat gaf het. We hadden een feestje en daar hoort een mooi outfitje voor. We waren uitgenodigd voor het gemeentehuis de kerk en het feest. Little Shark had al vaker de vraag gehad of ze een bruidsmeisje was terwijl zij een al eerder gemaakt Willemientje jurk droeg. 







Dus voor haar was de keuze snel gemaakt de jurk natuurlijk. Hier maakte ik een vogeltasje van dezelfde stof bij en een corsage.  Het tasje is zij op het feest verloren dus kan ik helaas niet meer op de foto zetten. De corsage showt mini Shark graag. Want voor mini Shark heb ik een jurk een haarband en een corsage gemaakt. Zowel de jurk als de haarband heb ik zond patroon gemaakt. Voor de jurk heb ik zelf een patroon getekend. De roosjes heb ik een keer kant en klaar gekocht. Beide dames vonden de roosjes erg leuk en iedereen op het feest wilde met ze ruilen, maar Little Shark wilde haar roosje niet afstaan. Voor het feest s’avonds heeft Little Shark een meer dansjurk aangetrokken. 






En dansen heeft ze gedaan met de bruidegom , de vader van de bruid en alle andere mannen die zij maar om haar vingers kon winden. Mini Shark heeft zich overdag voorbeeldig gedragen  naar iedereen gelachen en onder het dansfeest…. Heeft ze alleen maar geslapen aan het einde nog wel even geknuffeld met de bruidegom en nog een onbekende knul voor mij. (collega van de bruidegom)

1 opmerking:

  1. Wat een schatje!

    Begrijpelijk,dat Kelcey,alle mannen om haar vingers wond!

    BeantwoordenVerwijderen