dinsdag 29 november 2011

Groupies


 Op 3 September trad de band waarvan Daddy Shark geluidsman is op in onze woonplaats. Nu had ik de dames met Koninginnedag al beloofd om even te gaan kijken maar dit werd geen succes. Tassen in gezichten en boze mensen omdat wij ook even wilde kijken en dat kind ( Little Shark) stond maar in de weg. Wij zijn toen maar snel langs wat kraampjes gelopen en weer door naar 
huis waar we in de buurt de oranjestemming hebben gevierd. Maar nu had Daddy Shark gezorgd dat wij even vooraan konden staan. Ideaal natuurlijk. Dus Little Shark samen met Daddy Shark melden hoe de jurk in elkaar moest zitten. De hartjes van Love. ‘Oom momo is liefffff’ was het geen Little Shark zei toen ze de stof liet zien. En oranje zwart afgewisseld was door Daddy Shark besloten omdat dat de kleuren van 
de band zijn. De sluiting op de rug vond  Daddy Shark mooier en met het patroon dat Little Shark had uitgekozen moest mama het maar doen. Het patroon had geen stroken rokdeel en geen achtersluiting. Al snel legde ik het patroon naast me neer en ben ik zelf gaan tekenen voor de wijdte heb ik bij een shirt van little Shark gekeken maar deze werd al snel weer bij me weg gehaald met de woorden 'nee mama nie 
die mooi'. Wel werd er een shirt van mini Shark gebracht en lief gekeken terwijl er uitgebreid gebaard werd dat mini Shark ook ‘mooie lurk’ wilde. Uiteraard maakte mama ook een jurk voor Mini Shark De ene wel en de andere niet is niet eerlijk. Op de voorpandjes borduurde ik ‘we love Mono’. Het rokpand van Mini Shark ik een klein beetje aangepast, door dat de letters dezelfde grootte hebben lijkt het voorpand van Mini Shark korter 
in verhouding. Maar verder waren de jurkjes hetzelfde. Het optreden was super Little Shark heeft genoten en mama ook waar Mini Shark was? Deze lag heerlijk te slapen onder het toeziend oog van ome Marco ( de lampjesfreak van de band. Ome Mono heeft Little Shark gezien en vergat bijna een zin van het liedje. Zo zagen de dames eruit na thuiskomst. Ook Mini shark had in haar dromen schijnbaar genoten.

1 opmerking:

  1. Wat een schatten!!

    We love Mono....!

    Maar Oma Alphen....
    Love Tess en Kelcey!

    BeantwoordenVerwijderen