donderdag 3 november 2011

Mini overslagjurkje ala roos 5011



Op 23 Juli maakte ik een overslag jurkje voor mini Shark op verzoek van Little Shark. Hij moest hetzelfde als die van haar zijn. Een patroon in mini Shark maat had ik toen nog niet. Daarom ben ik zelf maar wat gaan tekenen. Ik nam een passende shirt en tekende aan de hand daarvan een patroon. Met de locker zat het jurkje zo in elkaar. De volgende ochtend zocht Little Shark haar versie van het jurkje in haar kast op. Met een witte legging was zij klaar voor de dag zelf verzekerd kwam zij haar kleding showen beneden aan gekomen kreeg ik zelf niet de kast om mini Shark haar jurk aan te doen dit zou Little Shark wel even voorzichtig bij haar doen. Een prachtig gezicht! 





Mini Shark lag op de grond en Little Shark vertelde wat zij allemaal ging doen en dat mini Shark mee moest werken. Toen de jurk aan was en de legging tot over mini Shark luierkont zat  werd toch maar mijn hulp ingeschakeld. De knopen mocht ik doen. 

Daarna hield Little Shark mini Shark overeind. Er werden wat spulletjes aan gesleept om mini Shark te entertainen. En ik werd naar het fototoestel toe gedirigeerd. Mevrouw had alles in haar hoofd. Toen Mini Shark nog niet voldoende lachte ( toen was ik al klaar met foto´s maken en het toestel was zelfs leeg) 





ging Little Shark recht voor mini Shark zitten en een aantal poging voor ….. ik denk papagaaitje leef je nog doen Ze begon in elk geval wat onduidelijks te zingen en te klappen tegen mini Sharks handen.




1 opmerking:

  1. Mooie stof!

    Met een ondeugend gezichtje erboven,
    is het plaatje compleet!

    Oo,weer een leuke creaties!

    BeantwoordenVerwijderen