donderdag 5 april 2012

Handdoek bestelling voor mayra


Ik kreeg op de zaterdag avond een bestelling voor een handdoek met naam en plaatje voor een pasgeboren baby. De handdoek moest alleen wel de volgende ochtend af zijn nu had ik nog een roze handdoek ik huis en borduur stond klaar op de eet tafel. Ach dan is het ook met een anderhalf uur weer gebeurd. ja het girafje duurde erg lang maar met een kop thee er bij valt dat reuze mee. 




Dit is al een paar weken geleden maar de handdoek is nog niet opgehaald de volgende ochtend ging de kraambezoek afspraak onverwachts niet door dus er was geen haast meer bij naja ach hij was toch al af. ik hoop dat ie snel opgehaald word en klein Mayra hem mooi vind. de losse draadjes heb ik uiteraard nog netjes weggeknipt en de handdoek ingepakt.



Little miss had de kleurtjes van de giraf geholpen om uit te zoeken. Ik wilde de giraf namelijk al voor een ander meisje gaan borduren op een wikkelslaapzakje. Daardoor stond echt alles al klaar. en dat slaapzakje???
 hummm ja die is in een tasje beland en moet nog in elkaar gezet worden de giraf is er wel al opgeborduurd. Maar nu is de slaapzak ook wel nog veel te groot. het meisje voor wie hij word is een innieminnie poppetje dus dat geeft mij iets meer tijd om er over te doen. ik ben wel van plan er nog wat dingetjes bij te gaan maken dan.

1 opmerking:

  1. Leuk geworden!

    Mayra...kan er trots op zijn

    En haar moeder...is straks Apetrots...
    op de kleine schat + handdoek!

    BeantwoordenVerwijderen