woensdag 4 april 2012

versmalde en verlengde Laura



Wat een  plaatje is het ook. Ze schijnt steeds meer op mij te gaan lijken qua uiterlijk maar ook vooral qua streken en blikken. Lekker bijdehand  zo van ik heb het voor elkaar in mijn vorige bericht viel al te lezen dat little miss haar wensen duidelijk had weten te maken. Het moest dezelfde stof zijn langer tot  op haar knie en smaller strak om haar lijf vallend. Het boorduurtje met alle juiste kleuren had ze al klaar gelegd. Alles wat ik nog moest doen was  uittekenen naaien en borduren en laat dat laatste nou net niet naar mijn zin zijn gegaan het machine had nog al honger, sloeg steken over en besloot tussen door om het boorduurtje te verschuiven . us waar het hoofd zat wil de borduurmachine en een staart overheen borduren. En nog meer van zulke gekke acties. little miss snapte er helemaal neits van net als ik. ik begon het borduren net weer lekker onder de knie te hebben little miss kwam al met koekjes aan zetten zodat het machien geen honger meer had. Er zit ondertussen zelfs een gaatje in het midden bij het borduurtje maar ze vind hem schijnbaar zo lekker zitten ze wil hem elke keer als ze hem ziet weer aan. Nu is ze niet lang genoeg om zelf op de plank van haar kast te kijken maar anders trok ze hem misschien samen met nog wat andere kleding stukken elke dag weer aan.




1 opmerking:

  1. Zeker...een plaatje!

    Net zo knap en lief als haar moeder!

    BeantwoordenVerwijderen