vrijdag 25 januari 2013

gewoon omdat het leuk is cakejes en taart

Vandaag begin ik de dag met wat recentere foto's namelijk foto's van het proef versieren voor mini miss haar verjaardagstaarten. net als bij Tess' verjaardag  was ik weer van plan om zelf een taart te maken. Met Tess dr verjaardag heb ik het samen gedaan met een vriendin dit keer was het in een drukkere week dus wilde ik het zelf doen. Zou het mislukken hadden de oppaskinderen en mijn meiden een



lekkere taart om op te snoepen en lukte het dan zou die geserveerd worden op  het verjaardagsfeestje. Ik zei dit ook zo tegen de meiden waardoor little  miss vond dat we even moesten oefenen. Dat was een hele serieuze zaak hoor. Alles werd met een serieus gezicht gedaan. Iig gewoon omdat het leuk was en de meiden het graag wilde. We zijn beginnen met rozen cakejes bakken waar ik witte marsepein over heen deed.


Alleen is door de laag marsepein natuurlijk je vorm weg dus deze tekende ik er in.ik stalde alle  versier spullen uit. Want versieren was de taak van mini miss en little miss. nu waren zij het snel met elkaar eens. Ze versierde de cakejes ja....... met cakekruimels:S Ik snapte hier vrij weinig van maar ze waren zo overtuigt van wat ze deden dat ik het er maar bij gehouden heb.


En met foto's van een klein taartje omdat het zo leuk is na de verjaardag van mini miss. Het moest een piraat worden maar omdat er in huize proud mommy allen maar dametjes woonde moest het wel een meisje piraat met lange haren zijn. de kleuren waren al snel in overleg met elkaar besloten en de T om de hoofddoek mocht alleen omdat mini miss al het weekend er voor een taart had gehad. nu  was de taart toch wat meer boor little miss waar de echte naam ook met een T van begint.


mama mocht het een en ander qua kleuren met kleurstof uitproberen. Het uitrollen wilde little miss graag doen vandaar dat het gezicht van het meisje piraatje ook niet gelijk verdeeld is want het bekleden wilde mini miss weer doen. Her en der zitten nu ook  vingerafdrukjes. Het boetseren is door beide meiden gedaan en mama mocht alleen het een en ander aanpassen maar niet te veel!!! Ach al lijkt het totaal niet op een piraatje dan was het ook nog goed geweest want het was hun taartje:D (en ik vind hem best lijken:)



1 opmerking:

  1. Tess en Kelcey,zijn zelf twee piraten,
    geen zee gaat ze te hoog!

    Maar taarten bakken gaat.....
    Tess en Kelcey,
    ook goed af!

    Ja,dat is een serieus werkje,
    gisteren hebben zij het mij voor gedaan.
    Met die wijze bekkies!

    BeantwoordenVerwijderen