donderdag 17 januari 2013

verjaardagsslinger voor Juda

Vorig jaar februari werd een van mijn gastkinderen 4 jaar, dus wilde ik een mooie slinger voor hem maken. En als je 4 jaar word dan ben je in een keer groot en grote jongens zijn stoer! Ik heb heel wat stofjes bij elkaar gezocht en weer weggelegd om een stoere combi. Voor een knul is toch best moeilijk iets te maken als je gewend bent meisje dingetjes te maken.Toen de slinger af was heb ik de slinger bij hem door de brievenbus gedaan Ik werd 10 minuten na schooltijd al gebeld dat hij de slinger echt heel mooi vond. Hij heeft hem de volgende dag mee naar school genomen om hem te laten zien aan de juf. Helaas was ik weer eens vergeten om foto's te maken dus moeten jullie het doen  met deze ene foto.

1 opmerking:

  1. Het staat feestelijk!

    Juda,mag best eens in de belangstelling staan!

    Over een maand.....al weer 5 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen